Kako biste u potpunosti iskusili funkcionalnost ove mrežne stranice, potrebni su kolačići. Molimo vas da aktivirate kolačiće i osvježite svoj preglednik. Nakon osvježivanja pojavit će se dijaloški okvir za upravljanje kolačićima.

Ova mrežna stranica koristi kolačiće u svrhu funkcionalnosti, praktičnosti i statistike. U svakom trenutku možete promijeniti ovu postavku klikom na „promijeni postavke“. Ako pristanete na uporabu kolačića, molimo kliknite na „da, slažem se“. Naša pravila o zaštiti privatnosti

Bosch održao prvu regionalnu, poslovno tehnološku konferenciju Bosch Smart Solutions

 
 
 

Kontakti


Kristina Šperanda Ferenc
Br. telefona (+385) 1 295 80 74

 

01/12/2016 | Hrvatska | Korporativne vijesti

  • Bosch predstavio povezana rješenja u Hrvatskoj
  • Pametna rješenja za kvalitetniji život predstavljena kroz tri teme konferencije: Pametni gradovi, Industrija 4.0 i Pametni turizam
  • Interakcija između ljudi i tehnologije lakša je nego ikad uz predstavljeni Boschev automobil budućnosti

Zagreb - Bosch, vodeæi svjetski dobavljač tehnologije i usluga, predstavio je pametna rješenja za unapređenje kvalitete života na prvoj regionalnoj konferenciji Bosch Smart Solutions koja je održana u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma. Konferencija je okupila više od 450 gostiju iz cijele regije, ukljuèujući visoke uzvanike te velik broj stručnjaka, projektanata i integratora iz Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Tri glavne teme kojima se Bosch predstavio na konferenciji bile su: Pametni gradovi, Industrija 4.0. i Pametni turizam te su obuhvatile pametna rješenja za kvalitetniji život stanovništva u gradovima, povezanost i automatiziranost moderne industrije i kreativna rješenja u turizmu.

Teme panela na konferenciji predstavljali su renomirani stručnjaci u području novih tehnologija: Dragan Jelić, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Robert Markuš, SmartIS Hrvatska, Josip Tica, Ekonomski fakultet Zagreb, Zvonimir Novosel, gradonačelnik Jastrebarskog, Ivana Podnar Žarko, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Damir Novinić, Agencija za investicije i konkurentnost, Tomislav Radoš, HGK, Izidora Marković Vukadin, Institut za turizam i Burak Baykan, Dogus Group. Prisutnima se obratila Mirsada Kudrić, generalna direktorica Boscha za Hrvatsku i Sloveniju te izjavila: "U Boschu potičemo inovacije i ovom konferencijom pokazali smo da smo ustrajni u kreiranju ugodne i korisniku orijentirane budućnosti. Cilj nam je unapređenje kvalitete života, a naše pametne tehnologije to će i omogućiti.”

Uvodno predavanje održao je dr. Klaus Peter Fouquet, predsjednik tvrtke Robert Bosch AG sa sjedištem u Beču, odgovoran za regiju Srednje i Istoène Europe, istaknuvši kako je cilj Boscha stvaranje zajednica pogodnijih za život uz pomoć inovativnih tehnologija orijentiranih na građane.

Konferencija je započela panelom na temu Pametni gradovi kojeg je vodio Paulo Ferreira, potpredsjednik projekata pametnih gradova i umrežene prodaje. Bosch kao vodeći svjetski dobavljač tehnologija i usluga u suradnji s dionicima i partnerima nastoji pojednostaviti mobilnost, omogućiti veću sigurnost, optimizirati korištenje gradskih resursa te omogućiti građanima da sudjeluju u kreiranju pametnih gradova – gradova budućnosti. Bosch nudi nova, inovativna i inteligentna rješenja na područjima mobilnosti, očuvanja i distribucije energije, sigurnosti i zaštite, e-upravljanja i pametnih stambenih objekata. Tvrtka je do sada provela projekte implementiranja pametnih tehnologija u svrhu poboljšanja kvalitete života građana u gradovima, a najbolji primjer toga je Stuttgart u kojem je Bosch implementirao tehnologiju Pametnog parkiranja.

Druga tema konferencije bila je Industrija 4.0 koju je predstavio Volker Schilling, komercijalni direktor tvornice Bosch Elektronika Kft. u Hatvanu (Mađarska). Tvrtka Bosch identificirala je sedam elemenata Industrije 4.0: informiranje u realnom vremenu, brza integracija i fleksibilna konfiguracija, inteligentna distribucija, važnost mreže za upravljanje vrijednostima (Value-creation Networks), digitalno upravljanje životnim ciklusom proizvoda, otvoreni standardi, ljudi kao značajan dio sustava I4.0. Boscheva dualna strategija osigurava tvrtki da bude vodeæi dobavljač i istaknuti korisnik I4.0 rješenja. Prednosti povezane industrije primjenjuju se u više od 250 tvrtkinih postrojenja što omogućuje Boschevim stručnjacima da svojim iskustvom osiguraju kvalitetnu implementaciju povezanih tehnologija i u postrojenjima svojih klijenata.

Posljednju temu konferencije predstavio je Dino Juriša, voditelj odjela za Bosch pametna rješenja. Naglasio je kako turizam može profitirati od pametnih rješenja koja omogućavaju stalno proširenje, poboljšanje i sve precizniju individualizaciju usluga čemu pridonosi ciljani i efikasni protok podataka. Korištenjem pametnih rješenja omogućuje se djelotvornije korištenje resursa i procesa čime se omogućava sve veći stupanj pratećih djelatnosti, a pitanje konkurentnosti podiže se na višu razinu.

Osim ova tri područja u koja je implementirana pametna tehnologija, predstavljena je i ideja o povezanom automobilu kao osobnom asistentu vozača. Sudionici konferencije imali su priliku pogledati Boschev automobil budućnosti, kojim je interakcija između ljudi i tehnologije lakša nego ikada. Uz nova rješenja za automatiziranu vožnju i parkiranje, automobil se koristi cijelom nadzornom pločom kao zaslonom. Internet u automobilu čini vožnju još sigurnijom i učinkovitijom. Povezani automobili sutrašnjice moći će se povezati s pametnim domovima i upravljati kućanskim funkcijama poput grijanja ili sigurnosnih sustava u bilo kojem trenutku.

Grupa Bosch vodeći je svjetski dobavljač tehnologija i usluga. Zapošljava oko 390.000 zaposlenika diljem svijeta (podaci od 31. prosinca 2016.). Tvrtka je ostvarila prodaju od 73,1 milijarda eura u 2016. godini. Djelatnosti grupe podijeljene su u četiri poslovna područja: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods i Energy and Building Technology. Kao jedna od vodećih tvrtki za internet stvari Bosch nudi inovativna rješenja za pametne domove, pametne gradove, povezanu mobilnost i povezanu proizvodnju. Bosch primjenjuje svoju stručnost u tehnologiji senzora, softveru i uslugama, kao i vlastitom oblaku za internet stvari da bi svojim korisnicima iz jednog izvora pružao povezana rješenja iz više domena. Strateški je cilj Grupe Bosch osmisliti rješenja za povezani život. Inovativnim i inspirativnim proizvodima i uslugama Bosch unapređuje kvalitetu života diljem svijeta. Ukratko, Bosch proizvodi „Tehnologiju za život”. Grupa Bosch sastoji se od tvrtke Robert Bosch GmbH i otprilike 440 podružnica i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Boscheva globalna mreža proizvodnje i prodaje te prodajni i servisni partneri tvrtke pokrivaju gotovo sve zemlje svijeta. Osnova rasta tvrtke u budućnosti njezina je snaga inovacije. Bosch zapošljava oko 59.000 zaposlenika u istraživanju i razvoju na 120 lokacija diljem svijeta.

Tvrtku je 1886. godine u Stuttgartu osnovao Robert Bosch (1861.-1942.) kao „Radionicu za preciznu mehaniku i elektrotehniku“. Posebna struktura vlasništva tvrtke Robert Bosch GmbH jamči poduzetničku slobodu Grupe Bosch i omogućuje joj dugoročno planiranje i poduzimanje značajnih početnih investicija s ciljem osiguranja budućnosti tvrtke. Ukupno 92 % udjela u tvrtki Robert Bosch GmbH u vlasništvu je dobrotvorne zaklade Robert Bosch Stiftung GmbH. Većinu prava glasa ima industrijski trust Robert Bosch Industrietreuhand KG. Funkcije poduzetničkog vlasništva izvršava trust. Ostatak poslovnih udjela u vlasništvu je obitelji Bosch i tvrtke Robert Bosch GmbH.

Dodatne informacije dostupne su na internetu na stranicama

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse