Kako biste u potpunosti iskusili funkcionalnost ove mrežne stranice, potrebni su kolačići. Molimo vas da aktivirate kolačiće i osvježite svoj preglednik. Nakon osvježivanja pojavit će se dijaloški okvir za upravljanje kolačićima.

Ova mrežna stranica koristi kolačiće u svrhu funkcionalnosti, praktičnosti i statistike. U svakom trenutku možete promijeniti ovu postavku klikom na „promijeni postavke“. Ako pristanete na uporabu kolačića, molimo kliknite na „da, slažem se“. Naša pravila o zaštiti privatnosti

Boscheva studija: „Učinak povezanog automobila u 2025. godini”

 
 
 en_3-wirkung-kleinstadt-2

Studija „Učinak povezanog automobila u 2025. godini”: utjecaj povezanih sustava pomoći

Utjecaj povezanih sustava pomoći

  • do 70 % manje sudara sa stražnjim krajem automobila koje se nalazi ispred
  • do 80 % manje nezgoda uslijed proklizavanja ili klizanja na cesti
  • do 19.000 manje teških nesreća godišnje uzrokovanih nepažnjom zbog uporabe pametnih telefona

Povezana mobilnost u 2025. godini

Povezana mobilnost u 2025. godini

Uvođenje povezanih tehnologija do 2025. godine

Studija „Učinak povezanog automobila u 2025. godini”: uvođenje povezanih tehnologija do 2025. godine

Uvođenje povezanih tehnologija do 2025. godine

  • do 25 % vozila opremljenih sustavom Povezani horizont
  • do 40 % vozila opremljenih Automatskim sustavom naglog kočenja
  • 2 % vozila osposobljeno za visokoautomatiziranu vožnju

 

Kontakti


Kristina Šperanda Ferenc
Br. telefona (+385) 1 295 80 74

 

15/05/2017 | Hrvatska | Korporativne vijesti

Moj automobil, moj junak: što će povezano vozilo moći činiti na cestama u budućnosti

Spašavanje života i sprječavanje nesreća; ne, nije riječ o nekom maskiranom superjunaku, nego o povezanom automobilu u 2025. godini. Zajedno s istraživačkim institutom Prognos Bosch je pogledao u budućnost i ocijenio za što će povezana vozila biti osposobljena zahvaljujući tehnologijama koje će do tada biti u širokoj uporabi, kao što su visokoautomatizirana vožnja, pomoć pri naglom kočenju i integracija pametnog telefona. Studijom koja je obuhvatila Njemačku, SAD i Kinu utvrđeno je da će do 2025. godine učinci povezivosti zamjetno utjecati na svakog vozača. „Danas su računala, pametni telefoni i internet dio svakodnevice u našem društvu. U 2025. godini to će vrijediti i za povezane automobile,” izjavio je dr. Dirk Hoheisel, član upravnog odbora tvrtke Robert Bosch GmbH.


Kratak pregled najzanimljivijih i najuzbudljivijih činjenica i brojki iz studije:


Pomoć hitnim službama

U 2025. godini povezani sustavi pomoći mogli bi spasiti 11.000 života, od kojih 300 u Njemačkoj (SAD: 4000, Kina: 7000). Osim toga, svake se godine može izbjeći ukupno više od 260.000 nesreća koje rezultiraju ozljedama (Njemačka: 30.000, SAD: 210.000, Kina: 20.000), što je jednako broju nesreća koje se dogode u Berlinu u razdoblju od dvije godine.

Gledanje serija umjesto gubljenja živaca u prometnim gužvama

Za ljude u Njemačkoj koji mnogo voze, automatska vožnja može osloboditi do 95 sati godišnje, što je dovoljno vremena za maratonsko gledanje svih planiranih osam sezona serije „Igra prijestolja”.

Do Venere i natrag

Tehnologije povezanog parkiranja mogle bi uštedjeti 480 milijuna kilometara udaljenosti vožnje (jednaka udaljenost kao od Zemlje do Venere i natrag). Primjerice, pri traženju parkirnog mjesta automobili vozače mogu obavijestiti o dostupnim mjestima te ih dovesti izravno do njih. Sada vozači automobila u Njemačkoj prosječno prijeđu jedan kilometar u svakoj potrazi za parkirnim mjestom, pri čemu uzrokuju dodatne prometne zastoje i emisije.

Niži troškovi za svakog vlasnika vozila

Povezani sustavi pomoći uštedjet će oko 4,43 milijarde eura troškova materijala i štete uzrokovane sudarom. Od 450 milijuna eura ušteđenih u Njemačkoj (SAD: 3,6 milijardi dolara, Kina: 380 milijuna dolara) 100 milijuna eura uštedjet će se samo zahvaljujući integraciji pametnih telefona. To znači velike uštede za osiguravajuća društva, a time i za novčanike svih vlasnika vozila.

Uštede za dobrobit okoliša

Njemački nacionalni park Schwarzwald u tri godine može obraditi 400.000 metričkih tona CO2, što je jednako iznosu koji će funkcije povezane mobilnosti moći uštedjeti u 2025. godini. Kako je to moguće? Visokoautomatizirana vozila zahtijevaju manje goriva, a tehnologije za pojednostavljivanje potrage za parkirnim mjestom smanjuju promet i rezultirajuće emisije.

Metodologija studije:

Bosch i Prognos ocijenili su ukupno dvanaest tehnologija za osobni prijevoz putnika i njihovu raširenost prije predviđanja rezultirajućih učinaka u Njemačkoj i SAD-u te većim gradovima u Kini do 2025. godine. Model se temelji na međunarodnim statistikama o razvoju voznih parkova, podacima o nesrećama i trenutačnom istraživanjima, kao i na procjenama stručnjaka iz Boscha i Prognosa.

Dodatne informacije o studiji i ocijenjenim tehnologijama:

Grupa Bosch vodeći je svjetski dobavljač tehnologija i usluga. Zapošljava oko 390.000 zaposlenika diljem svijeta (podaci od 31. prosinca 2016.). Tvrtka je ostvarila prodaju od 73,1 milijarda eura u 2016. godini. Djelatnosti grupe podijeljene su u četiri poslovna područja: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods i Energy and Building Technology. Kao jedna od vodećih tvrtki za internet stvari Bosch nudi inovativna rješenja za pametne domove, pametne gradove, povezanu mobilnost i povezanu proizvodnju. Bosch primjenjuje svoju stručnost u tehnologiji senzora, softveru i uslugama, kao i vlastitom oblaku za internet stvari da bi svojim korisnicima iz jednog izvora pružao povezana rješenja iz više domena. Strateški je cilj Grupe Bosch osmisliti rješenja za povezani život. Inovativnim i inspirativnim proizvodima i uslugama Bosch unapređuje kvalitetu života diljem svijeta. Ukratko, Bosch proizvodi „Tehnologiju za život”. Grupa Bosch sastoji se od tvrtke Robert Bosch GmbH i otprilike 440 podružnica i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Boscheva globalna mreža proizvodnje i prodaje te prodajni i servisni partneri tvrtke pokrivaju gotovo sve zemlje svijeta. Osnova rasta tvrtke u budućnosti njezina je snaga inovacije. Bosch zapošljava oko 59.000 zaposlenika u istraživanju i razvoju na 120 lokacija diljem svijeta.

Tvrtku je 1886. godine u Stuttgartu osnovao Robert Bosch (1861.-1942.) kao „Radionicu za preciznu mehaniku i elektrotehniku“. Posebna struktura vlasništva tvrtke Robert Bosch GmbH jamči poduzetničku slobodu Grupe Bosch i omogućuje joj dugoročno planiranje i poduzimanje značajnih početnih investicija s ciljem osiguranja budućnosti tvrtke. Ukupno 92 % udjela u tvrtki Robert Bosch GmbH u vlasništvu je dobrotvorne zaklade Robert Bosch Stiftung GmbH. Većinu prava glasa ima industrijski trust Robert Bosch Industrietreuhand KG. Funkcije poduzetničkog vlasništva izvršava trust. Ostatak poslovnih udjela u vlasništvu je obitelji Bosch i tvrtke Robert Bosch GmbH.

Dodatne informacije dostupne su na internetu na stranicama

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse