Kako biste u potpunosti iskusili funkcionalnost ove mrežne stranice, potrebni su kolačići. Molimo vas da aktivirate kolačiće i osvježite svoj preglednik. Nakon osvježivanja pojavit će se dijaloški okvir za upravljanje kolačićima.

Ova mrežna stranica koristi kolačiće u svrhu funkcionalnosti, praktičnosti i statistike. U svakom trenutku možete promijeniti ovu postavku klikom na „promijeni postavke“. Ako pristanete na uporabu kolačića, molimo kliknite na „da, slažem se“. Naša pravila o zaštiti privatnosti

Dvije milijarde eura od prodaje u području automatizirane vožnje

 
 
bosch_iaa_17_1_1628_k1_m3

Glavni izvršni direktor Boscha, dr. Volkmar Denner, izrazio je dobrodošlicu kancelarki Angeli Merkel na Boschevom štandu na sajmu IAA 2017.

Boschev izložbeni automobil

Boschev izložbeni automobil

 

Kontakti


Kristina Šperanda Ferenc
Br. telefona (+385) 1 295 80 74

 

27/10/2017 | Korporativne vijesti

IAA 2017.: Novi koncepti za mobilnost – transformacija mobilnosti povoljno djeluje na Boschevo poslovanje

  • Prodajni rezultati Boschevog poslovanja s mobilnosti povećat će se za 7 posto u 2017.
  • Glavni izvršni direktor Boscha Denner: „Ne izrađujemo samo bolje automobile, već i mijenjamo način razmišljanja o mobilnosti. Bosch je u dobrom položaju u odnosu na sadašnju i buduću mobilnost.“
  • Elektromobilnost postaje dio tržišta u sve većoj mjeri

Stuttgart i Frankfurt, Njemačka – Bosch je pokretačka snaga u transformaciji mobilnosti. Boscheva rješenja za cestovni promet budućnosti omogućuju mu da već sada raste dvostruko brže nego tržište. Očekuje se da će prodaja poslovnog područja Mobility Solutions u 2017. porasti za 7 posto na približno 47 milijardi eura. U tom istom razdoblju globalna proizvodnja vozila narast će za samo 2,8 posto. „Naše poslovanje u industriji motornih vozila i dalje raste te će i dalje biti snažno. To nas stavlja u dobar položaj naspram mobilnosti budućnosti”, rekao je dr. Volkmar Denner, predsjednik Boscheva upravnog odbora. Poslovanje sa sustavima pomoći vozaču trenutačno raste prilično brzo. Ti sustavi nagovještavaju automatiziranu vožnju. Rast tržišta na tom području iznosi 25 posto, a u Boschu je još i veći. Dobavljač tehnologije i usluga već će 2019. ostvariti prodaju od dvije milijarde eura sa sustavima pomoći vozaču. Broj zaposlenika tvrtke u istraživanju i razvoju u poslovnom području Mobility Solutions do kraja će godine narasti skoro 10 posto na 48.000 osoba. Stručno gledano, put do mobilnosti bez nesreća, stresa i emisija uključivat će automatizaciju, elektrifikaciju i povezivost. „Nije bitno samo napraviti bolje automobile. Trebamo nove koncepte mobilnosti”, napomenuo je glavni izvršni direktor Boscha.

Boscheva rješenja za promet bez nesreća, stresa i emisija

Bez obzira radi li se o prometnim gužvama, nesrećama, onečišćenju zraka ili klimatskim promjenama – Bosch već ima rješenja i usluge koji se bave sadašnjim i budućim izazovima cestovnog prometa. „Ako želimo biti mobilni i u budućnosti, moramo sada promijeniti svoju mobilnost”, rekao je Denner. Trenutačno je bitno poboljšati kvalitetu zraka u našim gradovima. Bosch želi u tome pomoći tako da poboljša motor s unutrašnjim sagorijevanjem, ali i povećavanjem svojih napora u području elektromobilnosti. Komentirajući trenutačnu raspravu o zabranama vožnje i budućnosti motora s unutrašnjim sagorijevanjem, Denner je rekao sljedeće: „Mi smatramo da ne mora nužno biti samo jedna opcija. Želimo i dalje imati otvorene tehnološke opcije i ne ograničiti se na jedan smjer.” Kada su u pitanju emisije i imisije motora s unutrašnjim sagorijevanjem, značajan napredak može se ostvariti s pomoću sintetičkih goriva. Ona se proizvode s pomoću obnovljivih izvora energije i mogu postići ugljičnu neutralnost motora sa sagorijevanjem. Povrh toga, sintetička goriva mogu se izvesti tako da sagorijevaju praktički bez čađe. Na taj način može se smanjiti trošak obrade ispušnih plinova. „Sintetička goriva mogu se upotrebljavati s postojećim benzinskim postajama i, što je najvažnije, s postojećim motorima. Njihov pozitivan učinak stoga je brži nego da potpuno obnovimo infrastrukturu i vozni park”, naglasio je Denner.

Elektromobilnost postaje dio tržišta u sve većoj mjeri. Nova Boscheva e-osovina čini električni pogonski sklop učinkovitijim i isplativijim proizvođačima automobila, a time i svakome tko želi voziti na električni pogon. Bosch je za primjenu na području lake elektromobilnosti razvio prilagodljiv i jednostavno skalabilan sustav pogonskog sklopa od 48 volta na temelju komponenata koje su već iskušane i ispitane u proizvodnji. Bosch već ima vodeći položaj u Kini, najvećem svjetskom tržištu za elektromobilnost. U Europi Bosch isporučuje sustave pogonskih sklopova najvećem voznom parku električnih vozila na kontinentu, vozilima Streetscooter njemačke pošte.

Omogućavanjem parkiranja bez vozača Bosch postavlja temelje za autonomnu vožnju

U Boschu automatizirana vožnja poprima sve konkretnije oblike. U suradnji s Daimlerom, najveći svjetski dobavljač za motorna vozila uvest će početkom sljedećeg desetljeća na gradskim ulicama iznimno automatizirane vozne parkove dijeljenih vozila. To će poboljšati tijek prometa i povećati sigurnost. Prema globalnoj anketi, pola svih potrošača drage bi volje prihvatila takav automobil koji samostalno vozi i obavlja zadatke umjesto vozača i upravlja kroz promet. Bosch je već poduzeo prve korake prema autonomnoj vožnji: od početka 2018. automobili u parkirnoj garaži u muzeju Mercedes-Benza u Stuttgartu sami će tražiti parkirno mjesto i parkirati se bez vozača. Time se uklanja stres i učinkovitije se iskorištava prostor za parkiranje – na istoj površini može se smjestiti do 20 posto više vozila. Ta automatizirana usluga parkiranja omogućena je inteligentnom infrastrukturom za parkirne garaže koju je osigurao Bosch. „Bosch može napraviti više od samih automobila. Koristimo se cjelokupnim tehnološkim asortimanom tvrtke kako bi uveli u uporabu inovativna rješenja za mobilnost”, rekao je Denner.

Jednostavno poput korištenja pametnog telefona: softverska ažuriranja iz Boschevog oblaka

Taj pristup također se primjenjuje i na povezivost. Tijekom sljedećih pet godina, tržište za povezanu mobilnost rast će gotovo 25 posto svake godine. To znači da će globalna prodaja narasti s 47 na 140 milijarda eura (izvor: PwC). To zahtijeva stručnost u područjima senzora, softvera i usluga, što Bosch posjeduje i po tome je jedinstven u industriji motornih vozila. Samo je u ovom trenutku 1,5 milijuna vozila povezano Boschevim softverom interneta stvari. Povezivost vozila omogućava mnoge usluge mobilnosti. Vozila će postati osobni pomoćnici: „´Samo vožnja´ stvar je prošlosti. Povezivanjem automobila s pametnim domovima i uredima pretvaramo ih u treći prostor za život”, napomenuo je Denner. Uskoro će povezivost značiti da će vozila digitalno rješavati dogovore za posjet radionici korištenjem nove Boscheve usluge „Software-Update Over-the-Air”. To će omogućiti sigurno i pouzdano ažuriranje podataka vozila na isti način na koji se sada ažuriraju pametni telefoni. Bit će moguće preuzeti dodatne funkcije poput tražilice parkirnog mjesta. Korištenjem usluga prijenosa softvera bežičnim putem, vozači će ubuduće moći iznova podešavati svoje automobile. U Boschu povezivost ne predstavlja samo ono što je ispod poklopca motora. Usluge kao što su Coup i usluga dijeljenja e-skutera koja je uvela revoluciju u gradski promet Berlina i Pariza pretvaraju Bosch u dobavljača usluga mobilnosti. Istraživanja pokazuju da će tržište usluga mobilnosti na svjetskoj razini godišnje rasti 28 posto (izvor: McKinsey)..

Povezani linkovi:

Grupa Bosch vodeći je svjetski dobavljač tehnologija i usluga. Zapošljava oko 390.000 zaposlenika diljem svijeta (podaci od 31. prosinca 2016.). Tvrtka je ostvarila prodaju od 73,1 milijarda eura u 2016. godini. Djelatnosti grupe podijeljene su u četiri poslovna područja: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods i Energy and Building Technology. Kao jedna od vodećih tvrtki za internet stvari Bosch nudi inovativna rješenja za pametne domove, pametne gradove, povezanu mobilnost i povezanu proizvodnju. Bosch primjenjuje svoju stručnost u tehnologiji senzora, softveru i uslugama, kao i vlastitom oblaku za internet stvari da bi svojim korisnicima iz jednog izvora pružao povezana rješenja iz više domena. Strateški je cilj Grupe Bosch osmisliti rješenja za povezani život. Inovativnim i inspirativnim proizvodima i uslugama Bosch unapređuje kvalitetu života diljem svijeta. Ukratko, Bosch proizvodi „Tehnologiju za život”. Grupa Bosch sastoji se od tvrtke Robert Bosch GmbH i otprilike 440 podružnica i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Boscheva globalna mreža proizvodnje i prodaje te prodajni i servisni partneri tvrtke pokrivaju gotovo sve zemlje svijeta. Osnova rasta tvrtke u budućnosti njezina je snaga inovacije. Bosch zapošljava oko 59.000 zaposlenika u istraživanju i razvoju na 120 lokacija diljem svijeta.

Tvrtku je 1886. godine u Stuttgartu osnovao Robert Bosch (1861.-1942.) kao „Radionicu za preciznu mehaniku i elektrotehniku“. Posebna struktura vlasništva tvrtke Robert Bosch GmbH jamči poduzetničku slobodu Grupe Bosch i omogućuje joj dugoročno planiranje i poduzimanje značajnih početnih investicija s ciljem osiguranja budućnosti tvrtke. Ukupno 92 % udjela u tvrtki Robert Bosch GmbH u vlasništvu je dobrotvorne zaklade Robert Bosch Stiftung GmbH. Većinu prava glasa ima industrijski trust Robert Bosch Industrietreuhand KG. Funkcije poduzetničkog vlasništva izvršava trust. Ostatak poslovnih udjela u vlasništvu je obitelji Bosch i tvrtke Robert Bosch GmbH.

Dodatne informacije dostupne su na internetu na stranicama

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse