Kako biste u potpunosti iskusili funkcionalnost ove mrežne stranice, potrebni su kolačići. Molimo vas da aktivirate kolačiće i osvježite svoj preglednik. Nakon osvježivanja pojavit će se dijaloški okvir za upravljanje kolačićima.

Ova mrežna stranica koristi kolačiće u svrhu funkcionalnosti, praktičnosti i statistike. U svakom trenutku možete promijeniti ovu postavku klikom na „promijeni postavke“. Ako pristanete na uporabu kolačića, molimo kliknite na „da, slažem se“. Naša pravila o zaštiti privatnosti

30 godina Boschevih dijagnostičkih uređaja KTS

 
 

Moderni dijagnostički uređaji – prije i sada

30 godina Boschevih dijagnostičkih uređaja KTS

 

Kontakti


Kristina Šperanda Ferenc
Br. telefona (+385) 1 295 80 74

 

26/03/2018 | Hrvatska | Korporativne vijesti

Legendarnim uređajem „Bosch Hammer” 1988. godine dijagnostika upravljačkih jedinica postala je stalnim dijelom radionica

  • Boscheva dijagnostička rješenja, uključujući KTS i softver za radionicu Esitronic, već 30 godina olakšavaju svakodnevni posao radionica
  • Dijagnostika elektroničkih upravljačkih uređaja započeta je na automobilima triju proizvođača, a danas je moguća dijagnostika više od 150 marki vozila
  • Savršeno pripremljeni za budućnost zahvaljujući najnovijoj generaciji uređaja KTS

Karlsruhe/Plochingen (Njemačka) – Boschev KTS 300, prvi dijagnostički uređaj, 1988. godine prvi je neovisnim radionicama omogućio pregledavanje elektroničkih sustava vozila. Bosch mu je još onda nadjenuo naziv KTS ili „Klein-Tester-Serie”, što na njemačkom znači serija malih dijagnostičkih uređaja. Taj se naziv održao do danas. Moderni dijagnostički uređaji još se nazivaju uređajima KTS. „Ime Bosch od samog osnutka tvrtke predstavlja kompetenciju za razvoj, tehničku kvalitetu i pouzdanost. Prije 30 godina bili smo među prvim tvrtkama koje su počele ispunjavati te zahtjeve u području dijagnostike upravljačkih jedinica”, rekao je Oliver Frei, regionalni predsjednik za Bosch Automotive Service Solutions u Europi, opisujući motivaciju za neprestani daljnji razvoj dijagnostičkih uređaja KTS. „Uvijek smo bili usmjereni na povećanje učinkovitosti i djelotvornosti svakodnevnog rada u radionicama s pomoću naših dijagnostičkih uređaja i modernog softvera. Dijagnostička rješenja spremna za budućnost radionica; to je ono što nas i dalje motivira”, dodao je Frei. Zbog toga će se priča o 30 godina uspjeha Boschevih dijagnostičkih uređaja nastaviti i u budućnosti, zahvaljujući optimiranoj dijagnostici upravljačkih jedinica i novim generacijama dijagnostičkih uređaja KTS koje pružaju hardverska rješenja usmjerena na budućnost.

Priča o uspjehu počela je uređajem „Bosch Hammer”

Kada se predstavio prvi KTS, omogućavao je obradu podataka o upravljanju motorima automobila triju različitih marki. Međutim, broj upravljačkih jedinica koje su se mogle ispitati uređajem KTS brzo je rastao. Do 1999. godine KTS je omogućavao dijagnostiku upravljačkih jedinica na približno 120 sustava 25 različitih proizvođača vozila. Zbog toga je u sektoru autoopreme KTS 300 postao poznat kao „Bosch Hammer”, odnosno sinonim za dijagnostičke uređaje za motore. Godine 1999. na dijagnostičkim uređajima predstavljen je Boschev softver za radionice Esitronic, čime se obilježila još jedna prekretnica za dijagnostiku upravljačkih jedinica i daljnji razvoj serije KTS. Uz tromjesečna ažuriranja, prvo na CD-u pa na DVD-u, a danas uglavnom na mreži, radionicama su uvijek na raspolaganju najnoviji dijagnostički podaci prikladni čak i za najnovije modele vozila i upravljačke jedinice. Dijagnostički uređaji KTS i Esitronic 2.0 danas radionicama omogućuju provedbu dijagnostike upravljačkih jedinica na više od 90.000 modela vozila više od 150 različitih marki.

30 godina iskustva i stručnosti u dijagnostici upravljačkih jedinica

Nekoliko elektroničkih sustava vozila koje proizvođači vozila diljem svijeta upotrebljavaju kao originalnu opremu razvili su Boschevi inženjeri. U vrijeme uvođenja prvih elektroničkih sustava u inženjerstvu motornih vozila Bosch je svoju visoku razinu stručnosti u tom polju primijenio i u području ispitne opreme. Stoga je Bosch već 30 godina predvodnik u dijagnostici upravljačkih jedinica. Kako su se zahtjevi za tehnički kvalificiranu i učinkovitu dijagnostiku u radionicama za motorna vozila povećavali, Bosch je neprestano poboljšavao svoj uređaj Klein-Tester-Serie KTS (što na njemačkom znači serija malih dijagnostičkih uređaja) i softver za radionicu Esitronic. Danas moduli KTS nadopunjuju dijagnostičke uređaje za ispušne plinove i sustave vozila. Oni su integrirani u kolica s osobnim računalom, zaslonom i pisačem ili dostupni na praktičnim tablet-računalima prikladnima za mobilnu uporabu u radionicama. S pomoću tehnologija Bluetooth, Wi-Fi ili LAN mogu se povezati s drugim dijagnostičkim uređajima, s mrežom radionica ili čak s internetom. Osim toga, podržavaju sve uobičajene komunikacijske protokole koji se upotrebljavaju u elektroničkim sustavima vozila.

Hardver spreman za budućnost sa sučeljima PassThru i Ethernet

Najnovijom generacijom dijagnostičkih uređaja KTS 560/590 Bosch ponovno pruža podršku neovisnim radionicama za razne marke vozila pri servisu i popravku modernih sustava vozila. U skladu s normama Euro 5/6 proizvođači automobila obvezni su sve tehničke informacije o popravku staviti na raspolaganje neovisnim radionicama putem svojih mrežnih portala. Za pristup tim mrežnim portalima potrebno je sučelje PassThru. Boschevi uređaji KTS već od 2009. godine podržavaju sučelje PassThru te se još mogu upotrebljavati za pristup podacima o popravku, ali s određenim ograničenjima. Današnji dijagnostički uređaji KTS 560/590 imaju poboljšano sučelje PassThru koje radionicama omogućuje nesmetan pristup podacima na portalima gotovo svih proizvođača automobila. Zahvaljujući tomu neovisne radionice mogu održavati moderne modele vozila i reprogramirati upravljačke jedinice. Više ne moraju slati svoje kupce u ovlaštene radionice ako se trebaju izvršiti takvi zadaci.

Radionice koje upotrebljavaju uređaje KTS 560/590 dobro su pripremljene za budućnost. Ti uređaji već sadržavaju novo dijagnostičko sučelje utemeljeno na Ethernetu s dijagnostikom putem internetskog protokola (DoIP). Ono omogućuje mnogo veće brzine prijenosa podataka, što je osobito važno jer, primjerice, sustavi za pomoć vozaču zahtijevaju sve veće količine podataka. Stoga sve više proizvođača vozila za dijagnostiku također upotrebljava Ethernet. Osnovna dijagnostika i dalje će biti moguća putem sučelja CAN, no za sveobuhvatnu dijagnostiku ili reprogramiranje upravljačkih jedinica bit će potrebno sučelje Ethernet poput onog koje je uključeno u najnoviju generaciju uređaja KTS.

Grupa Bosch vodeći je svjetski dobavljač tehnologija i usluga. Zapošljava oko 400 500 zaposlenika diljem svijeta (podaci od 31. prosinca 2017.). Prema preliminarnim brojkama u 2017. godini tvrtka je ostvarila promet u iznosu većem od 78 milijardi eura. Djelatnosti grupe podijeljene su u četiri poslovna područja: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods i Energy and Building Technology. Kao jedna od vodećih tvrtki za internet stvari Bosch nudi inovativna rješenja za pametne domove, pametne gradove, povezanu mobilnost i povezanu proizvodnju. Bosch primjenjuje svoju stručnost u tehnologiji senzora, softveru i uslugama, kao i vlastitom oblaku za internet stvari da bi svojim korisnicima iz jednog izvora pružao povezana rješenja iz više domena. Strateški je cilj Grupe Bosch osmisliti rješenja za povezani život. Inovativnim i inspirativnim proizvodima i uslugama Bosch unapređuje kvalitetu života diljem svijeta. Ukratko, Bosch proizvodi „Tehnologiju za život”. Grupa Bosch sastoji se od tvrtke Robert Bosch GmbH i otprilike 450 podružnica i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Boscheva globalna mreža proizvodnje, inženjeringa i prodaje te prodajni i servisni partneri tvrtke pokrivaju gotovo sve zemlje svijeta. Osnova rasta tvrtke u budućnosti njezina je snaga inovacije. Bosch zapošljava 62 500 zaposlenika u istraživanju i razvoju na 125 lokacija diljem svijeta.

Tvrtku je 1886. godine u Stuttgartu osnovao Robert Bosch (1861.-1942.) kao „Radionicu za preciznu mehaniku i elektrotehniku“. Posebna struktura vlasništva tvrtke Robert Bosch GmbH jamči poduzetničku slobodu Grupe Bosch i omogućuje joj dugoročno planiranje i poduzimanje značajnih početnih investicija s ciljem osiguranja budućnosti tvrtke. Ukupno 92 % udjela u tvrtki Robert Bosch GmbH u vlasništvu je dobrotvorne zaklade Robert Bosch Stiftung GmbH. Većinu prava glasa ima industrijski trust Robert Bosch Industrietreuhand KG. Funkcije poduzetničkog vlasništva izvršava trust. Ostatak poslovnih udjela u vlasništvu je obitelji Bosch i tvrtke Robert Bosch GmbH.

Dodatne informacije dostupne su na internetu na stranicama

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse