Icon--AD-black-48x48Icon--address-consumer-data-black-48x48Icon--appointment-black-48x48Icon--back-left-black-48x48Icon--calendar-black-48x48Icon--Checkbox-checkIcon--clock-black-48x48Icon--close-black-48x48Icon--compare-black-48x48Icon--confirmation-black-48x48Icon--dealer-details-black-48x48Icon--delete-black-48x48Icon--delivery-black-48x48Icon--down-black-48x48Icon--download-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--externallink-black-48x48Icon-Filledforward-right_adjustedIcon--grid-view-black-48x48Icon--info-i-black-48x48Icon--Less-minimize-black-48x48Icon-FilledIcon--List-Check-blackIcon--List-Cross-blackIcon--list-view-mobile-black-48x48Icon--list-view-black-48x48Icon--More-Maximize-black-48x48Icon--my-product-black-48x48Icon--newsletter-black-48x48Icon--payment-black-48x48Icon--print-black-48x48Icon--promotion-black-48x48Icon--registration-black-48x48Icon--Reset-black-48x48share-circle1Icon--share-black-48x48Icon--shopping-cart-black-48x48Icon--start-play-black-48x48Icon--store-locator-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--summary-black-48x48tumblrIcon-FilledvineIc-OverlayAlertwhishlist

Ova stranica koristi kolačiće radi funkcionalnosti, praktičnosti i statističkih podataka. Možete promijeniti te postavke u svako vrijeme klikom na "Promijeni postavke". Ako pristajete na korištenje kolačića, molimo kliknite "Da, pristajem".

Održivost, vrijednosti i usklađenost

Naša odgovornost

Za Grupu Bosch, održivost znači osigurati dugoročni uspjeh tvrtke dok istovremeno štitimo prirodni okoliš za buduće generacije. Cilj nam je učiniti obnovljivu energiju isplativijom i mobilnost još sigurnijom, čišćom i ekonomičnijom te razviti ekološke proizvode širom spektra.

Čvrsto vjerujem da poslovni svijet može napraviti veliki doprinos u rješavanju izazova s kojim se današnje društvo suočava.

Dr. Volkmar Denner, predsjednik upravnog odbora

Naše vrijednosti - na čemu gradimo

Naše vrijednosti odražavaju način na koji vodimo posao: naša profesionalna etika u odnosu s našim poslovnim partnerima, ulagačima, zaposlenicima i društvom.

Budućnost i žarište naših rezultata

Naše djelovanje je fokusirano na rezultate. To nam omogućava da si osiguramo budućnost. Također stvara dobru podlogu za društvene inicijative naše tvrtke te temelje.

Odgovornost i održivost

Djelujemo odgovorno i u skladu s interesom naše tvrtke uzimajući društveni i ekološki utjecaj na naša djela u obzir

Inicijative i odlučnost

Djelujemo na vlastitu inicijativu i ispunjavamo svoje ciljeve s odlučnošću.

Otvorenost i povjerenje

Bitna pitanja u vezi tvrtke komuniciramo pravovremeno i na otvoren način. Ovo je najbolji temelj za odnos izgrađen na povjerenju.

Pravednost

S našim kolegama i poslovnim partnerima postupamo pravedno te tu pravednost smatramo jednim od kamena temeljaca našeg poslovnog uspjeha.

Pouzdanost, kredibilitet, legalnost

Obećajemo samo ono što možemo i isporučiti, prihvaćamo ugovore kao obvezujuće i poštujemo i pridržavamo se zakona u svim svojim poslovnim transakcijama.

Raznolikost

Cijenimo i potičemo raznolikost za obogaćenje koje donosi i smatramo je neophodnom za naš uspjeh.

Crtež Roberta Boscha

Dugoročno gledano, iskren i fer pristup poslovanju uvijek će biti najprofitabilniji.

Robert Bosch, 1921.
Logo "Mi smo Bosch" pri testnom području u Yakeshiju, u Kini.

Mi smo Bosch

Naša izjava i misiji objašnjava što nas pokreće, što nam je zajedničko i što mi predstavljamo. Želimo ostaviti trajan trag u svijetu - postignuto jedinstvenim i izvanrednim timom.

Usklađenost

U Boschu, usklađenost sa zakonom je integralni dio vrijednosti naše tvrtke.

Volkmar Denner

Cilj naših globalno primjenjivih pravila poslovnog ponašanja je zaštiti naše suradnike i tvrtku kao i kupce i partnere.

Kao što naša izjava o misiji "Mi smo Bosch" kaže: " Obećajemo samo ono što možemo i isporučiti, prihvaćamo ugovore kao obvezujuće i poštujemo i pridržavamo se zakona u svim svojim poslovnim transakcijama." Kako bi dodatno potvrdili važnost ovoga načela, saželi smo naš položaj u vezi s zakonskim pretpostavkama i etičkim problemima u našem globalno primjenjivim Pravilima poslovnog ponašanja. Pravila poslovnog ponašanja služe kao smjernica o tome kako treba poslovati.

Bosch ima globalni sustav usklađenosti na čelu s glavnim službenikom za usklađenost koji izvješća podnosi izravno upravnom odboru. Postoji i odjel za poslovnu usklađenost te službenici za usklađenost u svim odjelima i regijama.

Mjere prevencije i inspekcije uključujući načelo dvojne kontrole, rotacije poslova u osjetljivim područjima kao i redovne kontrole stvorene su da bi podržale naš sustav usklađenosti temeljen na vrijednostima. Također imamo i obvezne treninge programa usklađenosti za naše suradnike. Uz to smo osnovali "Dijalog usklađenosti" koji dozvoljava raspravu o temama i iskustvima vezana uz usklađenost među našim nadređenima, suradnicima i službenicima za usklađenost.

Sustav usklađenosti također uključuje i telefon za prijavu, koju suradnici, poslovni partneri i treće stranke mogu koristiti kako bi prijavili nepravilnosti u bilo koje vrijeme. Odgovornost i usuglašenost sa zakonom ne staje na granici naše tvrtke. S tim na umu, osnovali smo Pravila ponašanja za dobavljače, koja definiraju principe i zahtjeve za suradnju s Boschom. Redovito obavljamo kontrole kako bi osigurali da se naši dobavljači pridržavaju tih principa. U tako brzo mijenjajućem okruženju, kontinuirano preispitujemo naš sustav usklađenosti kako bi mogli brzo prilagoditi naša pravila i procese novim zakonskom i tehnološkom razvitku.

Preuzimanja

Pravila poslovnog ponašanja

Pravila poslovnog ponašanja

Pravila ponašanja za dobavljače

Pravila ponašanja za dobavljače

Često postavljena pitanja

Što za nas znači pojam usklađenost?

Usklađenost znači poštovati zakone i propise tvrtke. Drugim riječima, sve poslovne aktivnosti Grupe Bosch i njezinih suradnika moraju biti usklađene sa svim zakonskim zahtjevima, Pravilima poslovnog ponašanja i bilo kojim primjenjivim smjernicama i centralnim direktivama koje na bilo koji način imaju veze s ovom temom ("princip usklađenosti").

Tema usklađenosti odnosi se na sve suradnike jer na sve utječe — bilo izravno ili neizravno — kroz kršenje: s jedne strane, kršenje zakona može dovesti do kaznenog progona, ovisno o ozbiljnosti slučaja. S druge strane, kršenje principa usklađenosti može dovesti do novčane štete, kao što i šteti ugledu. Rezultat je povreda efikasnosti tvrtke i stoga i njezinog uspjeha. Usklađenost također se odnosi i na poslovne odnose između Boscha i trećih stranaka: Bosch ne želi biti umiješan u kršenjima principa usklađenosti neke druge strane.

Što se treba učiniti ako se zahtjevi usklađenosti prekrše?

Svaki je suradnik zadužen za prijavu potencijalnih prekršaja principa usklađenosti i na taj način pomogne ograničiti posljedice takvoga kršenja te spriječiti slično nedolično ponašanje u budućnosti. To također vrijedi i za poslovne partnere i treće strane.

Tko može prijaviti kršenje principa usklađenosti?

• Bilo koji suradnik, uključujući i praktikanti i poslijedoktorandi

• Vanjski zaposlene osobe kao što su podizvođači ili suradnici koji rade za vanjske pružatelje usluga

• Bilo koji poslovni partner, kao što su dobavljači, kupci, ili partneri zajedničkih pothvata

• Bilo koja treća strana

Koji prekršaji se trebaju prijaviti?

Bitno je naglasiti da stvari koje se prijavljuju ukazuju na to da je počinjen kriminalni prekršaj — kao što su krađa, prevara ili mito — ili da postoji sustavno kršenje zakona ili unutarnjeg propisa tvrtke, kao što je svojevoljna i kontinuirana neusklađenost sa standardima kvalitete ili sigurnosti ili s Pravilima poslovnog ponašanja.

Sumnja, ali ne dokaz — treba li ipak napraviti prijavu?

Da. Službenici za usklađenost odgovorni su za provođenje istrage, prikupljanje dokaza koji će biti prihvaćeni na sudu te za uvođenje bilo kakvih potrebnih postupaka. Dobivaju podršku od stručnjaka iz specijalnih odjela koji imaju potrebni trening i relevantan autoritet.

Moraju li osobe koje prijave kršenje strahovati od posljedica?

Osobe koje prijave moguće probleme s usklađenosti prema svojem najboljem znanju i u dobroj vjeri ne moraju strahovati od nepogodnosti od strane tvrtke kao posljedica njihovog djelovanja.

Je li moguće podnijeti anonimnu prijavu?

Da, prijave se mogu podnijeti anonimno preko Bosch pozivnog centra za usklađenost. Moguće je postaviti sigurni poštanski sandučić unutar pozivnog centra za anonimnu interakciju s odgovornim službenikom za usklađenost.

Što se zapravo događa s prijavom?

Službenik za usklađenost odgovoran je za pokretanje istrage oko prijavljenih prekršaja i osigurati da se predmet uredno raščisti (ako potrebno uz potporu Boschevih specijaliziranih odjela ili vanjskih stručnjaka).

Dokumentacija i transparentnost

Svaka prijava mogućeg prekršaja kao i naknadne mjere službenik za usklađenost mora dokumentirati. Uzimajući u obzir legitimni interes uključenih stranaka, osoba koja prijavljuje predmet može se raspitati o stanju istrage. Ako se predmet istrage odbacuje zbog toga što nikakav relevantni prekršaj nije pronađen, pojedinac koji je posrijedi biti će o tome obaviješten, ako su zatražili da komentiraju u toku istrage ili su zatražili takvu informaciju.

Privatnost podataka

Bilo koja prijava mogućeg prekršaja usklađenosti u pravilu će uključivati razotkrivanje osobnih podataka. Primanje i obrada takvih prijava stoga zahtijeva da osobe koje rade prijave moraju potvrditi da su obaviješteni o svojim pravima u svezi s zakonima o privatnosti podataka te pristati da se njihovi osobni podaci koriste u toku istrage o predmetu usklađenosti. U slučaju kada se prijava podnosi anonimno, to nije slučaj.

Kontaktirajte Bosch

Veselimo se vašem upitu
Telefon